myaupairadventures.reismee.nl

Welkom!

Hallo en wat leuk dat je deze blog hebt geopend!

Mijn naam is Manouk, ik ben 21 jaar en hopelijk vanaf februari tot en met juli au pair in Engeland! Momenteel ben ik nog bezig met het aanmeldtraject, maar omdat ook dat een deel is van het au pair worden, schrijf ik deze blog vast.

Al sinds ik ben geslaagd van de middelbare school leek het me fantastisch om au pair te worden, maar ik besloot toch eerst te gaan studeren. Op dit moment zit ik in de afrondende fase van mijn bacheloropleiding Pedagogische Wetenschappen en aangezien ik pas in september 2020 met mijn master wil beginnen, leek het me de perfecte tijd om de tijd tussen mijn bachelor en master op te vullen met het worden van au pair.  

Deze blog zal de plaats zijn om op de hoogte te blijven van mijn avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal online staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechterkolom. Voor nu wens ik jullie een fijne dag en ik zal snel een nieuw verhaal posten over alle voorbereidingen en hoe dat allemaal in zijn werk gaat. 

Groetjes,

Manouk

Reacties

Reacties

Judith

Dat vindt ik een fantastisch idee en zou je af en toe graag volgen. Succes met jouw voorbereidingen. Liefs judith

Irene

Dit is een super goed idee! Hoef ik je toch niet helemaal te missen! Alvast heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active